Planeta Utopia
Planeta Utopia
Planeta Utopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lasati imaginatia sa va poarte in zbor pe o planeta indepartata, o planeta a fanteziei unde veti intalni personaje de basm, animale mistice si unde totul este posibil

HomePortalSearchMemberlistRegisterLog in
Top posting users this month
RHM Tattoo
Pienso a mi corazon. - Page 3 EmptyPienso a mi corazon. - Page 3 OIPPienso a mi corazon. - Page 3 Empty 
Sujata
Pienso a mi corazon. - Page 3 EmptyPienso a mi corazon. - Page 3 OIPPienso a mi corazon. - Page 3 Empty 
Saphire Helena
Sanara
Latest topics
» Berbec
Pienso a mi corazon. - Page 3 Icon_minitimeYesterday at 12:33 pm by RHM Tattoo

» Taur
Pienso a mi corazon. - Page 3 Icon_minitimeYesterday at 12:32 pm by RHM Tattoo

» Gemeni

» Rac

» Leu

» Fecioară
Pienso a mi corazon. - Page 3 Icon_minitimeYesterday at 12:31 pm by RHM Tattoo

» Balanță

» Scorpion

» Săgeatător
Pienso a mi corazon. - Page 3 Icon_minitimeYesterday at 12:30 pm by RHM Tattoo

Pienso a mi corazon.

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
Nyko
MEMBRU
MEMBRU
Nyko

Sex Sex : Female
Mesaje Mesaje : 47
Kwan Kwan : 54
Varsta Varsta : 30
Localizare Localizare : Bucuresti :)

Pienso a mi corazon. - Page 3 Empty
PostSubject: Pienso a mi corazon.   Pienso a mi corazon. - Page 3 Icon_minitimeMon Sep 24, 2012 10:48 pm

First topic message reminder :

OOC : Poate intra cine vrea in acest rpg, dar o micuta regula, sper sa fie in regula, nu vreau sa scrieti mai putin de trei randuri intr-un post.

BIC:
Am lasat vantul sa imi imprastie parul in toate partile si am inchis ochii. Tinutul asta poate fi aproape cel mai preferat din toate. Aici vin mereu pentru a-mi pune gandurile in ordine. Pentru a-mi lasa pentru cateva clipa corpul in voia sortii, in voia vantului care poate face ce vrea cu el.
Oftez si imi las corpul sa cada in genunchi, ma prabusesc pe nisip si imi las mainile sa cada pe langa corp. Privesc in gol si nimic nu ma poate face sa reactionez. Daca un vampir poate intra in transa, ei bine atunci asta am patit eu exact acum.
Nu imi mai pasa de nimic, poate sa vina si mama sfarsitului lumii ca tot nu mi-ar pasa si nu m-as misca de aici.
Ma gandesc. La ce ma gandesc? Nici eu nu stiu, vreau doar ca totul sa se termine. Ce sa se termine? Din nou nici aici nu am raspuns.
Foarte multe intrebari fara raspuns, iar atunci stau si ma intreb, de ce ma mai chinui?!

Pienso a mi corazon. - Page 3 2rrw6s2
Pienso a mi corazon. - Page 3 309nfnk
Back to top Go down
http://inviatameasuntunicproprietar.blogspot.ro/

AuthorMessage
Nyko
MEMBRU
MEMBRU
Nyko

PostSubject: Re: Pienso a mi corazon.   Pienso a mi corazon. - Page 3 Icon_minitimeFri Sep 28, 2012 8:45 pm

Saruturile lui or sa ma innebuneasca cat de curand. Nu pot sa inteleg cum poate sa fie asa, cum ma poate face sa ma simt atat de bine, sa ma simt protejata, sa ma simt iubita..
Chicotesc cand il vad ca se da la mine asa ca un vampir dur ce e, si ma apropii mai mult de el lipindu-ma complet de el. Ii pot simtii fiecare particica din corp si asta ma face sa nu am ganduri prea curate acum.
Mi-am muscat buza si l-am privit provocator, desi habar nu am daca mi-a iesit tinand cont ca nu am mai iesit cu cineva de ceva vreme.

Back to top Go down
Vizitator
Guest
Anonymous

PostSubject: Re: Pienso a mi corazon.   Pienso a mi corazon. - Page 3 Icon_minitimeFri Sep 28, 2012 8:48 pm

O priveste atent si isi da seama - nu realizeaza cum de nu vazuse pana atunci, chiar asa de chior era? - ca hainele ei erau lipite de corp din cauza ca trecuse pe sub cascada... si arata atat de bine. Isi trece lasciv varful limbii printre buze trecandu-si usor o mana pe spatele ei complet ud adulmecandu-i din nou parfum. Ii saruta incet gatul, parca cu incetinitorul, gadiland-o cu degetele de la cealalta mana pe coapsa dreapta.
Back to top Go down
Nyko
MEMBRU
MEMBRU
Nyko

PostSubject: Re: Pienso a mi corazon.   Pienso a mi corazon. - Page 3 Icon_minitimeFri Sep 28, 2012 8:58 pm

-Ahh..
Nu mi-am putut abtine suspinul de placere care mi-a iesit de pe buze fara sa vreau. Ezra ma face sa imi ies total din minti, ma face sa ma simt cu adevarat o femeie nu o tipa oarecare.
Imi trec mana peste spatele lui bine facut minunandu-ma de cat de perfect poate fi si zambesc. Aici in pestera asta pot sta o vesnicie cu el, o vesnicie doar noi doi fara sa fim deranajati de lume este perfect.

Back to top Go down
Vizitator
Guest
Anonymous

PostSubject: Re: Pienso a mi corazon.   Pienso a mi corazon. - Page 3 Icon_minitimeFri Sep 28, 2012 9:01 pm

Se mai infructa ceva timp din gatul ei parfumat, apoi isi ridica capul la nivel cu al ei privind-o fix in ochii, adora irisii ei, parca il captivau, il faceau sa uite de intreaga lume - acum existau decat ei doi. Isi trece bland mana pe obrazul sau, conturandu-i apoi delicat buzele cu aratatorul neputand sa se abtina sa nu o sarute din nou, sa-i simta savoarea apetistanta asemenea nectarului interzis.
Back to top Go down
Nyko
MEMBRU
MEMBRU
Nyko

PostSubject: Re: Pienso a mi corazon.   Pienso a mi corazon. - Page 3 Icon_minitimeFri Sep 28, 2012 9:15 pm

Ii zambesc punandu-mi ambele maini pe fata lui, simtindu-i pielea atat de dura si totusi atat de fina sub degetele mele. Nu stiu cum s-a intamplat asta, insa vreau sa nu mai stau departe de el, am nevoie de el mai mult ca aerul aste e sigur.
-Cand s-a intamplat asta Ezra?
Il intreb putin confuza muscandu-mi buzele, nu inteleg cand sau cum s-a intamplat sa vreau sa nu mai plec de langa el, sa vreau sa stau cu el.

Back to top Go down
Vizitator
Guest
Anonymous

PostSubject: Re: Pienso a mi corazon.   Pienso a mi corazon. - Page 3 Icon_minitimeFri Sep 28, 2012 9:19 pm

- Cand s-a intamplat? repeta el intrebarea fara sa-si dea seama, cazand un pic pe ganduri. Hmm, acum cateva minute... cum? Pur si simplu, murmura acesta zambindu-i gales si o stranse usor in bratele sale puternice, ascunzandu-si fata in parul ei moale care ii placea asa mult cu toate ca acum era putin ciufulit fiindca se jucase el cu mainile printre suvitele sale. Ramase asa clipe in sir, cufundandu-se intr-o stare calda.
Back to top Go down
Nyko
MEMBRU
MEMBRU
Nyko

PostSubject: Re: Pienso a mi corazon.   Pienso a mi corazon. - Page 3 Icon_minitimeFri Sep 28, 2012 9:39 pm

-Imi place asta.
Imi las capul sa cada pe umarul lui si inspir adanc pafrumul lui atat de barbatesc. Ochii mi se inchid iar un zambet urias imi troneaza iar pe fata, imi place atat de mutl sa stau in bratele lui, imi place cum ma simt, defapt imi place cum el ma face sa ma simt.
Mainile incep sa mi se plimbe inconstiente pe spatele lui bine facut memorand fiecare curbura, facandu-ma sa ma simt execelent.

Back to top Go down
Vizitator
Guest
Anonymous

PostSubject: Re: Pienso a mi corazon.   Pienso a mi corazon. - Page 3 Icon_minitimeFri Sep 28, 2012 9:43 pm

Mai ramane asa, placandu-i atat de mult starea in care picase, se simtea atat de bine. Isi aduse aminte de ceva si ochii ii sclipira. Se departa usor privind-o cu ochii sai care parca straluceau.
- Vreau sa-ti arat ceva, ii spune si o saruta scurt pe buze, luand-o de mana si tragand-o inauntru pesterii pana ajunsera undeva mai departe. Isi scoase telefonul luminand unul dintre pereti unde era scrijelit numele sau si un "+". Mi-am promis ca atunci cand o cunosc pe cineva special am sa adaug aici... spune si ii scoate si cheile incepand sa scrijeleasca numele ei sub al lui.
Back to top Go down
Nyko
MEMBRU
MEMBRU
Nyko

PostSubject: Re: Pienso a mi corazon.   Pienso a mi corazon. - Page 3 Icon_minitimeSun Sep 30, 2012 6:13 pm

Daca as fi fost om cel mai probabil inima mea ar bate acum peste limita legala a vitezei in orice tara posibila de pe glob. Este atat de scump, atat de prefect incat nu imi vine sa cred ca este cu mine. Ca ma tine de mana si ca ma saruta atat de bine.
Mi-am muscat buzele si am privit cum scrijeleste numele meu acolo. Totul e atat de perfect incat nu pot sa cred ca este real.
Incat nu pot sa cred ca eu chioar l-am intalnit pe omul asta. Si imi place atat de mult de el..

Off: sorry de intarziere again Smile) nu mai invat minte niciodata Smile)

Back to top Go down
Vizitator
Guest
Anonymous

PostSubject: Re: Pienso a mi corazon.   Pienso a mi corazon. - Page 3 Icon_minitimeSun Sep 30, 2012 6:23 pm

off: no problem :]

Termina de scrijelit cu scrisul sau caligrafic zambind victorios. I se parea ca arata numele ei perfect sub al lui, ca si cum ar fi trebuit sa fie acolo de la bun inceput. Isi duce o mana dupa umerii ei tragand-o mai aproape si isi pastreaza zambetul, sarutand-o scurt si protectiv pe frunte. Pastra tacerea, caci i se paru ca totul este prea perfect pentru a mai fi nevoie sa adauge ceva, cel putin deocamdata. Se juca cu o suvita din parul ei, rotind-o printre degetele sale lungi si reci.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Pienso a mi corazon.   Pienso a mi corazon. - Page 3 Icon_minitime

Back to top Go down

Pienso a mi corazon.
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3