Planeta Utopia
Planeta Utopia
Planeta Utopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lasati imaginatia sa va poarte in zbor pe o planeta indepartata, o planeta a fanteziei unde veti intalni personaje de basm, animale mistice si unde totul este posibil

HomePortalSearchMemberlistRegisterLog in
Top posting users this month
Bavaria
The sky is white and my heart is black ! EmptyThe sky is white and my heart is black ! I_back_catgThe sky is white and my heart is black ! Empty 
Sanara
The sky is white and my heart is black ! EmptyThe sky is white and my heart is black ! I_back_catgThe sky is white and my heart is black ! Empty 
Sujata
Latest topics
» condica de prezenta
The sky is white and my heart is black ! Icon_minitimeWed May 15, 2024 10:43 am by Bavaria

» La delfinariu (cu Madalina si Priscilla)
The sky is white and my heart is black ! Icon_minitimeTue May 14, 2024 2:26 pm by Bavaria

» Misiuni
The sky is white and my heart is black ! Icon_minitimeTue May 14, 2024 2:24 pm by Bavaria

» Schimbare nick
The sky is white and my heart is black ! Icon_minitimeSat May 11, 2024 2:18 pm by Sujata

» o excursie in dreamtopia
The sky is white and my heart is black ! Icon_minitimeSat May 11, 2024 2:17 pm by Bavaria

» Propuneri
The sky is white and my heart is black ! Icon_minitimeSat Apr 27, 2024 9:30 pm by Bavaria

» Sujata a fost decazuta din staff
The sky is white and my heart is black ! Icon_minitimeSat Apr 27, 2024 9:29 pm by Bavaria

» Princess of dreams (continuare)
The sky is white and my heart is black ! Icon_minitimeSat Apr 27, 2024 9:21 pm by Saphire Helena

» Berbec
The sky is white and my heart is black ! Icon_minitimeFri Nov 24, 2023 4:48 pm by Pamella

The sky is white and my heart is black !

Go down 
AuthorMessage
Vizitator
Anonymous

The sky is white and my heart is black ! Empty
PostSubject: The sky is white and my heart is black !   The sky is white and my heart is black ! Icon_minitimeFri Nov 16, 2012 3:28 pm

Tremura si plangea...si era incapabila sa se miste din loc. Isi privea picioarele bagate in zapada pana pe deasupra gleznei.
- Crezi ca merita sa te las in viata? se auzi vocea calma a Suzannei care se apropia de sora ei mai mica, prinzandu-i slab barbia cu doua degete si ridicandu-i chipul.

Sy: http://data.whicdn.com/images/43445653/tumblr_mdjd7gP7KK1qcru4eo1_1280_large.jpg
Su: http://data.whicdn.com/images/43443144/tumblr_m8ludpl0kV1rskdl6o1_500_large.jpg
Back to top Go down
Sanara
OWNER
OWNER
Sanara

Name : George
Sex Sex : Male
Mesaje Mesaje : 32628
Kwan Kwan : 120024
Varsta Varsta : 38
Localizare Localizare : Fairytopia, la capatul curcubeului

Foaie de personaj
Hrana dragon Hrana dragon: 4

The sky is white and my heart is black ! Empty
PostSubject: Re: The sky is white and my heart is black !   The sky is white and my heart is black ! Icon_minitimeSat Dec 27, 2014 11:06 am

Zburam prin zona si ma apropii de cele doua.
-Hei, unde va credeti aici? Dar tu crezi ca merita sa te las in viata dupa ce ai amenintat cu moartea? Sa nu zici casunt rea, nu te voi ucide. Dar de acum si pana la apusul soarelui vei fi statuie de gheata. Spun eu si imi iau bagheta. Insa inainte sa o ating pe Suzzane cu bagheta pe cap si sa fac vraja, ma uit in ochii surorii ei mai mici, dandu-i ocazia sa decida daca sa fac sau nu vraja.

The sky is white and my heart is black ! Sa110
Back to top Go down
https://fairy.forumgratuit.ro

The sky is white and my heart is black !
Page 1 of 1