Planeta Utopia
Planeta Utopia
Planeta Utopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lasati imaginatia sa va poarte in zbor pe o planeta indepartata, o planeta a fanteziei unde veti intalni personaje de basm, animale mistice si unde totul este posibil

HomePortalSearchMemberlistRegisterLog in
Top posting users this month
Madalina
Call my name and save me from the dark EmptyCall my name and save me from the dark I_back_catgCall my name and save me from the dark Empty 
Sanara
Call my name and save me from the dark EmptyCall my name and save me from the dark I_back_catgCall my name and save me from the dark Empty 
Saphire Helena
Pamella
Sujata
Paula Muscko
Latest topics
» La delfinariu (cu Madalina si Priscilla)
Call my name and save me from the dark Icon_minitimeToday at 10:56 am by Sanara

» o excursie in dreamtopia
Call my name and save me from the dark Icon_minitimeToday at 9:41 am by Sanara

» Propuneri
Call my name and save me from the dark Icon_minitimeYesterday at 9:30 pm by Madalina

» Sujata a fost decazuta din staff
Call my name and save me from the dark Icon_minitimeYesterday at 9:29 pm by Madalina

» condica de prezenta
Call my name and save me from the dark Icon_minitimeYesterday at 9:23 pm by Pamella

» Princess of dreams (continuare)
Call my name and save me from the dark Icon_minitimeYesterday at 9:21 pm by Saphire Helena

» Berbec
Call my name and save me from the dark Icon_minitimeFri Nov 24, 2023 4:48 pm by Pamella

» Taur
Call my name and save me from the dark Icon_minitimeFri Nov 24, 2023 4:47 pm by Pamella

» Gemeni
Call my name and save me from the dark Icon_minitimeFri Nov 24, 2023 4:47 pm by Pamella

Call my name and save me from the dark

Go down 
2 posters
Go to page : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Next
AuthorMessage
Vizitator
Anonymous

Call my name and save me from the dark Empty
PostSubject: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 4:21 pm

Katherine isi taraste usor picioarele pe nisipul fin, fiind desculta si razand angelic. Face un semn din deget si noua ei marioneta se apropie de ea. Ii zambeste rautacios, vazand cele doua puncte pe gatul lui.
- Unu la mana nu pricep de ce trebuie sa ne plimbam prin desert, e cald, e plictisitor... doi la mana nu-mi spune ca iti place tipul asta! se plange Leloush strambandu-si buzele palide.
- Mai taci, spune pe un ton veninos, poruncitor si isi trece mana sidefie prin parul individului.

Back to top Go down
alexcrazygirl
PREMIUM MEMBER
PREMIUM MEMBER
alexcrazygirl

Sex Sex : Female
Mesaje Mesaje : 13859
Kwan Kwan : 90000
Varsta Varsta : 26
Localizare Localizare : Calarasi

Foaie de personaj
Hrana dragon Hrana dragon: 1

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 4:35 pm

Mergeam prin desert cu castile de la telefon in urechi ascultand muzica.Asta era singurul loc unde puteam sta linistita departe de agitatia din oras.
Back to top Go down
Vizitator
Anonymous

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 4:38 pm

- Nu pot sa cred ca-l preferi pe el, in locul meu... s-ar putea sa ma pierzi, stii, sa-mi fac o iubita adevarata si tot tacamul, o "ameninta" el pe un ton serios.
- Leloush, nu mai abera... stii bine ca nu vei renunta vreodata la capriciul de a fi cu mine. Ah, am obosit, scumpete, cara-ma... spune si se arunca in bratele tipului, care o tine ca pe mirese mergand cu pasi mari.
Leloush nu mai are nimic de spus in apararea sa, asadar tace.
Back to top Go down
alexcrazygirl
PREMIUM MEMBER
PREMIUM MEMBER
alexcrazygirl

Foaie de personaj

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 4:40 pm

Ma asez pe o duna de nisip si ma bucur de soare ascultand muzica
Back to top Go down
Vizitator
Anonymous

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 4:42 pm

- Vezi, Leloush, nu poti trai fara mine! zambeste rautacioasa.
- Nici tu fara mine, i-o intoarce el si isi aprinde o tigara, hotarand s-o ignore. Vine langa Cristina si ii pune mana pe umar, speriind-o fara sa vrea.
Back to top Go down
alexcrazygirl
PREMIUM MEMBER
PREMIUM MEMBER
alexcrazygirl

Foaie de personaj

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 4:43 pm

-Nu stii sa anunti cand apari?intreb eu scotand o casca din ureche
Back to top Go down
Vizitator
Anonymous

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 4:47 pm

- Ah, scuze, credeam ca m'ai observat, face el o fata de catelus nevinovat.
Back to top Go down
alexcrazygirl
PREMIUM MEMBER
PREMIUM MEMBER
alexcrazygirl

Foaie de personaj

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 4:47 pm

-Nu eram atenta la lucrurile din jurul meu
Back to top Go down
Vizitator
Anonymous

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 4:51 pm

- Scuze din nou.
Ofteaza scurt si face o fata bosumflata.
Back to top Go down
alexcrazygirl
PREMIUM MEMBER
PREMIUM MEMBER
alexcrazygirl

Foaie de personaj

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 4:51 pm

-Ce-ai te-a lasat Katherine pentru vreo marioneta?
Back to top Go down
Vizitator
Anonymous

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 4:54 pm

- Ai ghicit... incep sa cred ca ii pasa mult prea putin de mine, isi lasa capul pe spate.
Back to top Go down
alexcrazygirl
PREMIUM MEMBER
PREMIUM MEMBER
alexcrazygirl

Foaie de personaj

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 4:54 pm

-Pentru ca ii acorda mai multa atentie acelui tip?
Back to top Go down
Vizitator
Anonymous

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 4:56 pm

- Da si de asta... dar si pentru ca pur si simplu are momente cand se poarta de parca nu exist si-mi displace lucrul asta.
Back to top Go down
alexcrazygirl
PREMIUM MEMBER
PREMIUM MEMBER
alexcrazygirl

Foaie de personaj

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 5:02 pm

-Chiar daca poate ca asa e firea ei
Back to top Go down
Vizitator
Anonymous

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 5:03 pm

- Asa o fi, dar ma raneste si nici nu-si da seama.
Back to top Go down
alexcrazygirl
PREMIUM MEMBER
PREMIUM MEMBER
alexcrazygirl

Foaie de personaj

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 5:06 pm

-Si de ce nu ii zici?
Back to top Go down
Vizitator
Anonymous

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 5:07 pm

- Nu stiu, mi-e teama ca n-o sa-i pese si nu vreau sa ma simt vulnerabil in fata ei.
Back to top Go down
alexcrazygirl
PREMIUM MEMBER
PREMIUM MEMBER
alexcrazygirl

Foaie de personaj

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 5:09 pm

-Eu un lucru nu inteleg intre voi este dargoste?
Back to top Go down
Vizitator
Anonymous

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 5:12 pm

- Nu... stiu, murmura el oftand. Adica eu o iubesc, dar probabil ea pe mine nu... ea nu a apartinut nimanui vreodata.
Back to top Go down
alexcrazygirl
PREMIUM MEMBER
PREMIUM MEMBER
alexcrazygirl

Foaie de personaj

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 5:16 pm

-Dar daca nu arata nu inseamna ca nu simte ceva
Back to top Go down
Vizitator
Anonymous

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 5:18 pm

- Atunci e o actrita foarte buna.
Back to top Go down
alexcrazygirl
PREMIUM MEMBER
PREMIUM MEMBER
alexcrazygirl

Foaie de personaj

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 5:22 pm

-Asa sunt unele fete
Back to top Go down
Vizitator
Anonymous

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 5:23 pm

- Mda, aproba muscandu-si buzele.
Katherine veni si ea cu insotitorul ei care o cara inca in brate, apoi o puse pe picioarele ei.
- Buna, Cristina. Ti-l prezint pe noul meu prieten, Norm, e cam tacut, dar e asa intersaaaant, spune pe o voce vesela, jucausa.
Back to top Go down
alexcrazygirl
PREMIUM MEMBER
PREMIUM MEMBER
alexcrazygirl

Foaie de personaj

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 5:24 pm

-Si de ce interesant?
Back to top Go down
Vizitator
Anonymous

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitimeWed Jun 27, 2012 5:26 pm

- Fiindca nu spune nimic despre el, e invaluit de mister, zambeste Katherine frumos.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Call my name and save me from the dark   Call my name and save me from the dark Icon_minitime

Back to top Go down

Call my name and save me from the dark
Page 1 of 16Go to page : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Next